Sunday, October 25, 2009

minggu yang membosankan.........

adehhhhhhhhhhh lama betul tak menaip skrip... terasa bosan yang amat... duduk lama depan PC jadi jemu... idea mencurah kuar tapi nak menaip tu adoiiiiiiiiiiiiiii...... kalau la ada mesin yang kita cakap dia taip sendiri kan best..........

tapi semalam wedding Faradila Jasmay... aku pergi kejap je pastu kena pergi tempat lain lak. tempat lama aku Menara Kuala Lumpur Open house, lepak dalam sejam aku blah.... pastu lepak kat shine lak tengok member aku. battel of the band tapi dia kalah hahahahahahahaha tapi ok la.........

hari ni lepak duduk rumah sepanjang hari.......... bosan tapi malas nak kuar........ buka FB layan main game kejap pastu my mum telepon hehehehehehehe selasa ni diorang datang... Kovo adik aku Mohammad Isnawi kat UITM......

walaupun.... bosan terpaksa gak le layan hehehehehehehe bosan nye hujung minggu ni.............