Monday, September 28, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Salam Kemaafan....

nasib baiklah Syawal ada sebulan.. kiranye tak lambat lagilah aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua kengkawan.. manalah tahu kot2 terbuat salah tanpa disedari atau tersyok sendiri.... ampun dan maaf zahir dan batin.... Batin!!!!!!!!!! kalau adalah. hehehehehe

lama gak aku bercuti kali ni saja nak melepaskan geram sebab dah lama tak balik kampung... kiranya jadual seminggu aku balik ke Kedah penuh dan tertunai segala apa yang aku rancangkan....

Jumaat... sampai ja aku dikampung maka sibuklah aku melayan karenah anak2 sedara aku yang terlampau ni... sehinggalah melayan dia orang sampai letih satu badan... tu belum kira bawa diorang pergi Shoping.... angan beli ikan dekat pet shop

Sabtu.... melayan kemas rumah... maklumlah nak raya... pastu shoping ngan mak & abah aku.

Ahad.... beraya dengan family... disebabkan letih... petang aku tertidur heheheheheh (aktiviti tetap setiap tahun selepas beraya dengan keluarga)

Isnin.... beraya dengan sedara mara jauh dan dekat..... Open House punya lah banyak nak kena pergi........ tapi yang tak best punyalah ketinggalan zaman, aku sampai tak kenal anak2 sedara aku sebelah bapak aku... siap ada yang bertambah...... hehehehehe kira2 tu koyak gak la RM300 untuk anak2 sedara sebelah bapak aku ni...

Selasa..... rumah terbuka kelaurga Ishak & Sauwana.... emak ngan abah aku la tu..... kira tapau semua kami buat jamuan raya... kekah anak sedara kakak aku... birthday party untuk 2 orang anak sedara aku.. Isma Irdina & Mohamad Qhais.

Rabu... Aktiviti tahunan yang akan mengelapkan kulit aku... memancing ditengah lautan dengan geng2 lelaki family aku... tapi tahun ni kira best sikit dah la dapat ikan banyak... dapat tengok anak paus naik and kejar ikan and ikan Marlin melompat tinggi depan mata....

Khamis..... beraya dengan bakal keluarga baru aku hehehehehehe, membeli belah untuk kawan2 di KL... dan yang penting perlawanan FUTSAL antara geng perantau dan kawan2 yang masih setia menetap di Kedah... yahoooooooo kami menang

Jumaat......... Jamuan Open Hause AKRAB.. Persatuan Penggerak Warisan Budaya - Group theater aku di Kedah....

Sabtu... bersiap sedia untuk pulang ke KL.... petang aku dah gerak balik tapi nasib baik la tak la berapa jem sangat... 5 jam je....

Ahad.. aku merehatkan diri sambil2 kemas rumah...

Isnin............. KERJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........

hehehehehehe so itulah perjalan cuti raya aku.... apapun sekali lagi aku mohon ampun dan maaf kalau ada tersalah kata, terkurang hajar, terlebih bicara....

Selamat Hari Raya Aidilfitri.... Maaf Zahir dan Batin