Tuesday, November 4, 2008

Letih gilerrrrrrr

Sori sebab lupa nak updatekan blog aku ni, lupa seketika yang aku dah ada blog ni

Kita mula ngan Hari Jumaat, lepas Anugerah Skrin aritu lah..
banyak gak yang aku tak sangka bila keputusan dia kuar, nak terbalik juga la dunia hiburan ni bila tup...tup... korang mesti tahunye kan. tapi yang sedihnye lagi bila aku dapat tahu rumah Si Liyana Jasmay kena pecah masuk ngan 6 orang yang guna topeng banyak gak le barang yang diaorang ambil. kesian gak tapi nak buat cam mana aku cuma mampu doakan agar orang yang mencilok tu ditangkap ajelah....

Sabtu lak
mungkin letih sangat melayan radio baru kat umah lepas balik dari Anugerah Skrin tu...
aku tertido sampai tengahari.... ZZZZZZZZZZZZZZZZ..
hehehehehe besar tu dak le tapi boleh gegar gak le epartment yang aku tinggal tu.Radio lama tapi aku ambil balik masa balik raya ari tu... dah lama kan

tengahari tu aku lupa nak g ambil Gaya.. tido nye pasal. kete dia tinggal kat opis so apa lagi dengan sepantas kilat le siap aku g lah ambil dia pastu makan kat Secret Resepi. pas aku balik aku siap2 coz malam tu aku nak balik ke kedah....

Ahad
meber aku kawin, mula tu cam tak caya gak le bila dia ni nak kawin tapi dah jodoh mana leh kita kata apa kan. Nanti aku upload kan gambar dia
Aku balik hari je, tak lama, tapi letih giler siot.
tapi sempat gak le tido kat umah aku.... alah bila dah samapi pagi buta so aku layan tido le sampai tengahari....hehehehe lepas gak rindu tido bawah ketiak mak aku jap... Anak Mak le katakan.

Isnin
jeng...Jeng..Jeng...
Nak dijadikan cerita lagi bila on the way balik ke KL bas aku ntah ape kena leh berenti kat Kajang so apelagi ngelabah gak le aku coz pagi tu aku kena gi TV3 & Hot FM. kereta ku lak kat Hentian Duta... terbabas gak le RM 80 dari Kajang Ke Hentian Duta
Kaya gak le si mamat teksi tu, ketawa besar dia. chis.... setel semua gi stesen radio balik umah terus layan mata Tidoooooooooooooo

Arini...
Entah kenapa aku rasa hari ni cam malas sangat walaupun sebenarnye bukan malas cuma letih lagi kot... nak kata tak banyak kerja tak de la banyak sangat,tapi bertimbun kerja gak le aku nak siapakan. Dah berejam aku kat depan komputer sampai naik urat dalam mata tapi banyak gak yang tak siap

Sebelum aku lupa aku nak bagitau selain pada blog ni aku ada gak blog lain
http://www.imeem.com/irafazir - gambar and lagu
http://www.irafazir.fotopages.com/ - gambar je tapi dah lama gak le aku tak update


so ni lah lebih kurang catatan ringkas hidup aku minggu lepas. sok aku update lain lak tupun kalau ada cerita menarik...