Wednesday, October 8, 2008

Behind Lif Unexpected Easy Styles - BLUES

Behind Life Unexpected Easy Styles

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T bagi yang beragama ISLAM.... SALAM SEJAHTERA bagi yang bukan beragama ISLAM. Aku ni bukannya pandai sangat bercerita, tapi sekadar yang tersirat sudah tersurat aku tuliskan. Maknanya sekadar melepaskan rasa gatal ditangan je...Bukannya mengharapkan sebuah pameran dan penawaran harga pada sebuah nama... Ada sejarah yang aku terpaksa guna pada singkatan yang kadang-kadang aku sendiri kurang yakin dengan panggilannya..... Engku Irish......Nak aku pekikkan bukan mencari sesuatu yang bukan hak milik aku cuma apa ada pada sebuah nama, yang pasti nama bukan penghalang kepada satu kebenaran. ENGKU bukan gelaran yang sepatutnya aku guna tapi bagi aku ada kaitan pada aku sendiri... ENG......... aku maksudkan pada ENGKAU dan .........KU aku Maksudkan pada AKU SENDIRI. kan ada pertalian namanya tu. Dalam dunia kalau tak ada AKU dan ENGKAU orang semua kan tak menjadi.... tak payah nak selindung.... kalau kau nak tahu kenapa aku bahasakan diri aku.... faham ajelah. Dengan TUHAN engkau orang semua boleh bahasakan .......AKU...... tak kan dengan engkau orang semua aku tak boleh bahasakan AKU. bagi pula bukannya aku cuba mengagungkan panggilan sebuah nama negara dah dikatakan sebagai jodoh bunyinya...... IRISH........ singkatan pada nama aku sendiri IRAFAZIRCHEISHAK. cuba cari mana letaknya singkatan tu. aku tahu korang semua bijak meletakkan abjad susunannya kan..... heheheheheh Tak salahkan....Bagi aku itu semua terpulang kepada engkau orang semua..... Hak menilai bukan datang pada aku. Tapi hak memutus adalah kekuatan kepada kau orang untuk menilainya......sebuah kisah benar.... nak percaya atau tidak hak masing-masing KAN.......... Sekian..... Wassalam

Selamat melayar
irafazir / engku irish